حسین مداحی

حسین مداحی

حسین مداحی

حسین مداحی

{مقدمه}
10984
اونائی که خیلی آریائی هستند اما در اصل، محبت غرب در دلهاشون شعله ور هست خوبه بدونن که :
آقای امیر اصلان افشار رئیس تشریفات دربار محمدرضا پهوی که دیپلمات تراز اول ایرانی در دوره ی پهلوی ، همچنین نماینده مردم در مجلس و نیز سفیر سابق ایران در آلمان و آمریکا بود می گوید :
وقتی ترامپ در آمریکا به ریاست جمهوری انتخاب شد با دوستم جک میکلاس ( Jack C. Miklos ) تماس گرفتم و از او پرسیدم :
در بین سیصد میلیون جمعیت آمریکا یک آدم حسابی نبود رئیس جمهور بشه ؟
{هزینه ی مقاومت}
خیلی ها تو کشور میگن که بابا ! اصلا گور بابای آمریکا
ما اصلا با آمریکا چیکار داریم
مشکلاتمون هم با آمریکا حل نمیشه ولی آقا جان بهای این هزینه ی به اصطلاح مقاومت شما سردمداران داره کمر مارو میشکونه !
فشارش داره به ما میاد !
برید مذاکره کنید برای رضای خدا که فشار از روی مردم برداشته بشه !!
توچه این دسته از عزیزان رو به یک مقاله جلب می کنم که آقای بروس جانسون ( Bruce Johnson )در روزنامه تلگراف در سال 2014 تحت عنوان ” روزی که چرچیل انگلستان را نجات داد ” نوشت جلب می کنم . ایشون می گه زمانی که چرچیل برای نجات انگلستان سکان این کشور رو در دست گرفت گفتگوئی در کابینه ی جنگ چرچیل با حضور افراد مختلفی در سال 1940 اتفاق افتاد . در این گفتگو چرچیل می گوید:
ما به نقطه ای رسیده ایم که می دانیم جنگیدن برای ما بسیار مخوف و پر هزینه است اما این را نیز باید بدانیم که هزینه های تسلیم برای ما بسیار بیشتر خواهد بود .
 
{نوکر بودن سرافرازت نمی کند}
ریچارد آرمیتاژ معاون وزیر خارجه آمریکاحالا خیلی ها هم می گویند آقا حرف آمریکا را گوش کنیم ضرر نمی کنیم . این عزیزان شاید تاریخ سیاسی جهان را تورق نمی کنند.  خوب است که گاهی اوقات حداقل به تاریخ کشورهای همسایه مان هم نگاهی بیاندازیم.
مثلا در زمان پرویز مشرف نخست وزیر پاکستان آقای ریچارد آرمیتاژ معاون کالین پاول وزیر امور خارجه ی آمریکا با رئیس ستاد ارتش پاکستان تماس گرفته و از او می خواهد  که تمام پایگاه های نظامی کشور پاکستان را در اختیار ارتش ایالت متحده قرار دهد و همانجا هم تهدید می کند که اگر این اتفاق نیفتد آمریکا ، پاکستان را به دوران عصر حجر برخواهد گرداند .
پرویز مشرف هم با آغوش باز تهدید آمریکا را می پذیرد .
و البته ناگفته پیداست که پاکستان مورد عنایت آمریکا قرار گرفت و پیشرفت کرد و الان اولین کشور علمی جهان است و هیچ مشکلی هم ندارد و مردم آن کشور با راحتی تمام با صلح و آرامش در کنار هم در حال زندگی هستند !!
اصلا امروز پاکستان یکی از سرافرازترین کشورها در غرب آسیاست !
 
 
{نتیجه}
حالا این آدم غیر حسابی نامه می نویسد. یک رزو با تهدید می گوید من ایران را نابود می کنم . یک روز می گوید به تغییر دنبال رژیم در ایران است . یکبار می گوید ما به دنبال تغییر رزیم در ایران نیستیم . بار دیگر می گوید ایران با همین رهبران روی خوشی و شایستگی را می بیند .یکبار می گوید اصلا آماده ی توافق نیستیم .
خب این که تکلیفش روشن است !
یک نخبه ی سیاسیِ دیوانه ! که البته به گونه ای قدم برداشت که چهره ی پلید آمریکا را برای خیلی ها نمایان کرد ( اگرچه بعضی ها هنوز هم خودشان را به خواب می زنند و می گویند آمریکا خوب است) .
حالا درون کشور می ماند مسئولان و مردم !
در میان مسئولان رهبر عزیزمان که از همان ابتدای رهبری خط مشی حضرت امام رحمت الله علیه ار در پیش گرفتند . به قول حضرت امام خمینی درخت رابطه با آمریکا باید از ریشه کند . و البته خضرت آقا هم با همین سکان پیش رفته اند و اخیرا هم که پاسخ کوبنده ی ایشان به آقای آبه نخست وزیر ژاپن که حامل پیام ترامپ دیوانه بود ؛ نشان از همی خط مشی دارد.
بغیر از حضرت آقا هم ، سایر مسئولان حواسشان را جمع کنند . هزینه ی سازش و تسلیم به مراتب بیشتر از هزینه ی مقاومت خواهد بود . شاه سلطان حسین وقتی کشور را تسلیم کرد به بهانه این که سالم بماند ، هم کشور به فنا رفت و هم خودش و هم مردم کشور…اما اگر مقاومت کرده بود وضعیت به مراتب متفاوت می بود .
اما خطاب در همه ی این سختی ها مردم عزیزی هستند که چهل سال این انقلاب را با چنگ و دندان نگه داشته اند  و در سالهای مختلف در سرما و گرما در سختی و آسانی پای نظامشان ایستاده اند باید یادآوری کرد تا نسل جوان هم ببینند و بیاموزند که :
مقاومت هزینه دارد اما هزینه اش به مراتب از سازش و تسلیم کمتر است .
  • حسین مداحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی